Hic ayrilamam derken...

Hic ayrilamam derken...
Hep gulen guzel babam

Babam dostum sirdasim her zaman yanimdasin

...Ölmedim hâlâ.. yasamaktayim.
Dinle bak: vurmada nabzi ruhun!
Ah aydinliklardan uzaktayim
Kafamda o dagilmayan sükûn.
Ruhum ölüm rüzgarlarina es,
Isik yok gecemde, gündüzümde.
Gözlerim görmüyor... lâkin günes
O her zaman, her zaman yüzümde.
Orhan Veli

Fehmi Asma ya dair...

Efendiligi ve comertligi
Buyuk aski Senay' i
Trabzonsporu
At Yarislari
Yillarin eskitemedigi yakisikliligi
Milli Piyango biletleri
El Radyosu
Spor Toto kuponlari
Bodrum' a olan sevgisi

Tuesday, November 10, 2009

Bugun senin dogumgunun baba


Yasasaydin bugun 71 yasina girecektin babacigim. Sen bizim hep kalbimizde var olacaksin, seni cok seviyorum.
10 Kasim 1938

1 comment:

  1. AYRILIS
    Bakakalirim giden geminin ardindan;
    Atamam kendimi denize, dunya guzel;
    Serde erkeklik var, aglayamam.

    Orhan Veli Kanik

    ReplyDelete

IN LOVING MEMORY OF MY FATHER -- Babam Fehmi Asma Anisina...

2005

2005
Gercek dostum ve ben

2007

2007
Fenerbahce de evinde