Hic ayrilamam derken...

Hic ayrilamam derken...
Hep gulen guzel babam

Babam dostum sirdasim her zaman yanimdasin

...Ölmedim hâlâ.. yasamaktayim.
Dinle bak: vurmada nabzi ruhun!
Ah aydinliklardan uzaktayim
Kafamda o dagilmayan sükûn.
Ruhum ölüm rüzgarlarina es,
Isik yok gecemde, gündüzümde.
Gözlerim görmüyor... lâkin günes
O her zaman, her zaman yüzümde.
Orhan Veli

Fehmi Asma ya dair...

Efendiligi ve comertligi
Buyuk aski Senay' i
Trabzonsporu
At Yarislari
Yillarin eskitemedigi yakisikliligi
Milli Piyango biletleri
El Radyosu
Spor Toto kuponlari
Bodrum' a olan sevgisi

Tuesday, May 10, 2011

Sana guzel bir haberim var baba cigim...


Sevgili babam,

10 Mayis 2011 gunu 3 tane torunun oldu ve isimlerini Naz, Fehmi ve Deniz koydum. Sana soz veriyorum onlari dedelerine layik birer insan evladi olarak yetistirmek icin elimden geleni ardima koymayacagim.

Seni cok ozluyoruz...

Erdem

No comments:

Post a Comment

IN LOVING MEMORY OF MY FATHER -- Babam Fehmi Asma Anisina...

2005

2005
Gercek dostum ve ben

2007

2007
Fenerbahce de evinde